به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی علیزاده ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت؛ بر اساس سنت همه ساله زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال، به این منظور تمهیدات لازم برای جابجایی شهروندان گرامی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: همکاران بنده در شرکت واحد با آمادگی کامل برای آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان گرامی از ساعت ۵:۳۰ صبح روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی و میادین: ميدان خراسان، شهرك شهيد محلاتی، شهرک ولیعصر(عج)، پايانه خاوران، ميدان راه آهن، پایانه آزادی و میدان شهرری به سمت بهشت زهرا (س) اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود؛ تمهیدات لازم برای بازگشت شرکت‌کنندگان به میادین اصلی و مبادی اولیه نیز اندیشیده شده است و ناوگان اعزامی تا انتقال آخرین نفر در محل برگزاری مراسم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/