به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ساعت ۲۲ دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲، یک قطار در محدوده ایستگاه‌های سرسبز تا علم و صنعت دچار نقص فنی شد که پس از بروز این اتفاق، مسافران قطار به طور ایمن تخلیه و به سمت ایستگاه علم و صنعت هدایت شدند.

برای تسهیل در جابه‌جایی مسافران، هماهنگی‌های لازم با شرکت واحد اتوبوسرانی برای رساندن مسافران به مقصد انجام شد.

با توجه به اینکه این نقص فنی در پایان ساعت فعالیت متروی تهران رخ‌داده بود، مشکلی در خصوص خدمات‌رسانی به شهروندان پیش نیامد.

انتهای پیام/