به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ طرح هوشمند کنترل مجرمین سابقه دار با حضور سردار احمدرضا، فرمانده کل انتظامی کشور و سردار محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی فراجا و سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ آغاز شد.

پابند الکترونیک برای مجرمان دارای ۳ بار سابقه در ۱۰ ساله گذشته استفاده می‌شود.

جزئیات بیشتر اعلام می‌شود...