افزایش ۴۰ تا ۴۵ درصدی دستمزد دستیاران پزشکی علمی ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: به منظور رفاه و ایجاد شرایط بهتر برای دستیاران بیمارستانی در سال آینده افزایش حق الزحمه در سراسر کشور به میزان ۴۰ تا ۴۵ درصد را خواهیم داشت. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان