به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اظهار کرد: بازی سختی بود و دو بار عقب افتادیم اما بازیکنان ما عالی کار کردند. البته شانسهای زیادی داشتیم که بیش از چهار گل بزنیم. میدانستیم فولاد از ضربات ایستگاهی استفاده میکند که متأسفانه دو بار گل خوردیم. برای ما نمونهای شد که با کمک هواداران بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.
وی ادامه داد: میخواستم از بازیکنانم تشکر کنم چون تمرکزشان را از بین دو نیمه که با هم بودیم حفظ کردند و در نیمه دوم کارهایی که برنامهریزی کرده بودیم، انجام دادند. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر میکنم، حتی در روزی که هوا سرد بود به ورزشگاه آمدند و زمانی که از فولاد عقب بودیم ما را رها نکردند. این قدرتی که هواداران به ما میدهند، پرسپولیس را همیشه قویتر میکند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفته که منتظر اوسمار است تا نام مهاجم مدنظرش را به باشگاه بدهد، گفت: صحبتی هست که داخل باشگاه است و دوست ندارم حرفهایی که بین من و درویش انجام میشود، با بیرون در میان بگذارم.
اوسمار راجع به محرومیت محمدحسین کنعانیزادگان از حضور در دربی و پاشنه آشیل خط دفاعی پرسپولیس برای این مسابقه تصریح کرد: امروز میخواستم درباره بازی با فولاد صحبت کنم، چون بازی را بردهایم و خوشحالم و باید جشن بگیریم. فردا روز دیگری است و میتوانیم درباره دربی صحبت کنیم.
انتهای پیام/