به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دربی 103 تیم‌های استقلال و پرسپولیس ساعت 20 روز چهارشنبه 23 اسفند برگزار خواهد شد و این دیدار همانند بازی رفت دو تیم از سیستم کمک داور ویدئویی VAR استفاده خواهد کرد.

در خبرها آمده بود که مهناز ذکایی و مهسا قربانی تنها داوران زن ایرانی هستند که لایسنس VAR را اخذ کرده‌اند و توانایی آن را دارند تا در دربی سرخابی داوران اتاق VAR باشند. 

در همین زمینه علی خسروی عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: از این موضوع بی‌خبر هستم و اصلاً هیچ اطلاعی ندارم. نمی‌دانم این خبر از کجا مطرح شده ولی درباره استفاده از داوران زن در اتاق VAR برای دربی بی‌خبر هستم.

انتهای پیام/