به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شروین اسبقیان در مورد آخرین وضعیت مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: همان طور که وزیر ورزش گفت مالکیت دو باشگاه به زودی برطرف می شود. 

وی در خصوص اینکه گفته می شودتامین اجتماعی و‌ شستا قرار است که یکی از دو باشگاه را بخرد، گفت: اجازه بدهید سازمان خصوصی سازی در این زمینه اطلاع رسانی می کند

مصاحبه کامل را در فیلم زیر ببینید:

 

انتهای پیام/