به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در حاشیه برگزاری جلسه ستاد انتخابات گفت: در استان تهران شش هزار و ۸۱۱ شعبه رأی از صبح اول وقت فعال شده است.  

وی افزود: سیستم‌های استعلامات احراز هویت در تمام شعب فعال است و رأس ساعت هشت صبح با حضور مقام معظم رهبری در صندوق ۱۱۰ فرآیند انتخابات آغاز شد.  

استاندار تهران با بیان این که شاهد حضور مؤثر و پر معنا پای صندوق‌های رأی هستیم، گفت: در برخی موارد برای دستگاه‌های احراز هویت مشکلاتی پیش آمد، که با حضور سریع همکاران بنده این مشکل رفع شد و هم اکنون هیچ مشکلی برای احراز هویت از طریق سیستم انتخاباتی نداریم و افراد می‌توانند، با هرکدام از مدارک چهار یا پنجگانه امکان رأی دادن دارند.  

وی افزود: رأی گیری تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و اگر لازم به تمدید زمان انتخابات بود، با اخذ مجوز‌ها از وزارت کشور و شورای نگهبان زمان رأی گیری تمدید می‌شود.  

فخاری از مردم استان تهران خواست، در ساعات اولیه پای صندوق‌ها حاضر شوند و گفت: هرچه به زمان پایان اخذ رأی نزدیک می‌شویم، شعب شلوغ‌تر می‌شوند و برای این که وقت کمتری از رأی دهندگان گرفته شود، از عزیزان می‌خواهیم، در ساعات اولیه پای صندوق‌ها حاضر شوند.