حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز یازدهم اسفند ماه با حضور در مسجد جامع لویزان در رای‌گیری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: حضور در پای صندوق رای موجب ناراحتی دشمن و شیطان می‌شود. دوستان ایران اسلامی از حضور مردم پای صندوق رای خوشحال هستند.

وی افزود: قوه قضاییه برای آرامش مردم در رای دادن و فراهم کردن زمینه برای تسهیل رای دادن تلاش خود را کرده است. همه قضات و دادستان‌های ما آماده هستند هرگونه گزارشی که به آن‌ها رسید را پیگیری کنند.

 

اژه در پای صندوق رای