به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجتالاسلام غلامحسین محسنی اژهای، رئیس قوه قضائیه همچون بسیاری از مسئولان و مدیران رده بالای کشوری در ساعات ابتدایی امروز جمعه 11 اسفند با حضور در مسجد جامع لویزان در انتخابات شرکت کرد و رای خود را برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.
رئیس قوه قضاییه بیان کرد: حضور در پای صندوق رای موجب ناراحتی دشمن و شیطان میشود. دوستان ایران اسلامی از حضور مردم پای صندوق رای خوشحال هستند.
وی افزود: قوه قضاییه برای آرامش مردم در رای دادن و فراهم کردن زمینه برای تسهیل رای دادن تلاش خود را کرده است. همه قضات و دادستانهای ما آماده هستند هرگونه گزارشی که به آنها رسید را پیگیری کنند.
انتهای پیام/