به گزارش خبرگزاری مهر، سیف‌الله مرادی، در مراسم تقدیر از همکاران حوزه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر اهمیت افزایش بهره‌وری خصوصاً در حوزه سرمایه اجتماعی تاکید و تصریح کرد: باید در زمینه جذب و نگه‌داشت سرمایه انسانی تلاش کنیم.

وی، برگزاری آزمون‌های جذب در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را مثال زدنی توصیف کرد و افزایش روند ارائه خدمت در حوزه منابع نیروی انسانی را خواستار شد.

به گفته مرادی، چنانچه بتوانیم سرعت ارائه خدمت را افزایش دهیم، نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های سازمان‌ها و نهادها با انگیزه بیشتری فعالیت خواهند کرد.

پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین موضوعاتی بود که مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، به آن پرداخت و افزود: در حوزه منابع انسانی، کسب رضایت پرسنل و مراجعان، بهترین خدمت است.