شرکتهای صوری که ارز دولتی گرفتند! اجتماعی ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پروندههای متعدد در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شده که افراد تحت پوشش شرکتهای صوری ارز دولتی دریافت کردند.وی گفت: ۱۰ سال از صدور رای گذشته، اما نمیتوانیم آن را اجرا کنیم، چون شرکت صوری و کاغذی بوده است. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان