به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسین حسینی پس از برتری استقلال در برابر سپاهان اظهار کرد: خدا راشکر که توانستیم بازی 6 امتیازی را ببریم، همه بچه‌های تیم تلاش کردند تا به این پیروزی بزرگ رسیدیم.

وی در مورد موقعیت خوبی که از سپاهان در نیمه دوم گرفت، گفت: از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم. این پیروزی حاصل تلاش همه بچه‌های تیم است. بازی خیلی بزرگی را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده است. باید خودمان را آماده جام حذفی و بازی‌های بعدی کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم تا به ان چیزی که می‌خواهیم برسیم.

دروازه‌بان تیم استقلال در مورد اینکه اگر تیمش بتواند پرسپولیس را دو هفته دیگر شکست دهد برای قهرمانی گام مهمی برداشته، گفت: قبل از پرسپولیس دو تا بازی دیگر داریم. تمرکز ما روی بازی با مس رفسنجان است، ان‌شاءالله پله پله پیش می‌رویم تا ببینم خدا چه می‌خواهد.

 

انتهای پیام/