نرگس ذوالفقاری، تهیه کننده کنسرت «آوای بانوان ایران زمین» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی آوای شهر امید قرار است کنسرتی به نام «آوای بانوان ایران زمین» را در چهاردهم اسفند ماه در دو سانس ۱۸/۳۰ و ۲۰ در برج میلاد تهران برگزار کند.  

وی در ادامه افزود: این کنسرت با حضور ۱۲۰ بانوی هجده تا هفتاد و پنج ساله از گروه کر و ۲۰ نوازنده با ساز‌های مختلف برگزار خواهد شد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه این کنسرت ویژه بانوان نیست، توضیح داد: سرپرست گروه شهر بانو میوه چی و رهبر ارکستر محمد نوید هستند.  

وی یادآور شد: این کنسرت توسط موسسه فرهنگی هنری آرکا قرار است قطعات نوستالژیک دهه ۵۰ را اجرا کند.  

ذوالفقاری یادآور شد: بلیت فروشی کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت آغاز شده و بهای بلیت‌ها از ۱۴۰ تا ۷۹۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ده سال است در عرصه موسیقی و تهیه کنندگی فعالیت می‌کند، گفت: امیدوار هستم که در عرصه موسیقی بانوان اتفاقات خوبی بیافتد و بانوان با مجوز بتوانند به فعالیت خود بپردازند.

انتهای پیام/