به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با نظر محرم نویدکیا، دراژیچ مربى سابق باشگاههاى پرسپولیس، مس رفسنجان، مس کرمان، داماش و پگاه به عنوان دستیار اول به کادر فنى مس رفسنجان مى پیوندد.
دراژیچ روز جمعه وارد تهران شد و از ابتداى هفته در تمرینات مس رفسنجان حضور پیدا خواهد کرد تا در ادامه رقابت هاى لیگ برتر و جام حذفى این تیم را همراهى کند.
انتهای پیام/