به گزارش خبرنگار مهر مستقر در نمایشگاه رسانه‌های ایران، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در چهارمین روز از برپایی نمایشگاه رسانه‌های ایران، در غرفه خبرگزاری مهر حضور یافت و به سوالات خبرنگار مهر پیرامون حوزه سلامت، پاسخ داد.

مشروح گفت‌وگو با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به زودی منتشر می‌شود.