به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور اظهار کرد: فردا یک بازی خیلی سخت مقابل تراکتور داریم. تراکتور تیمی است که در نیم‌فصل اول خیلی پیشرفت کرد و در نیم‌فصل تعدادی از نفراتش را عوض کرد. تراکتور تیمی آماده است و تیمی که به مانند تیم مادوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد. با این اوصاف قطعاً بازی جالبی خواهد شد و ببینیم کدامیک از ما بیشتر می‌توانیم توپ را نگه داریم.

وی افزود: در نیم فصل دوم باید به دنبال کسب نتایج باشیم. درست است که مقابل آلومینیوم بازی خوبی داشتیم اما این کافی نیست. باید بازی متفاوتی در این دیدار داشته باشیم چون تیم حریف فرق می‌کند و شکل بازی آن‌ها هم فرق می‌کند. باید قوی باشیم تا نتیجه بگیریم.

وی در خصوص وظیفه جدید خود که در تیم پرسپولیس پذیرفته و سرمربی این تیم بزرگ است، عنوان کرد: اول از همه باید بگویم نمی‌خواستم فرقی بین خبرنگاران باشد و برای همه خبرنگاران احترام قائل هستم. رسانه‌های مختلفی وجود دارند و اگر با یک فرد خاص صحبت می‌کنم این فرق گذاشتن بود و نمی‌خواستم فرقی بین بقیه قائل شوم. حضور روی نیمکت و مربیگری‌ در ایران دشوار است. این جوی که هست هر نظری بدهم و صحبتی کنم می‌تواند روی جو فوتبال اثر بگذارد. مسئولیت سنگینی دارم و در تیم بزرگی هستم که امیدوارم با هدایت هواداران و باشگاه نتیجه بگیریم. خودم را با گل محمدی مقایسه نمی‌کنم. ارتباطی که بازیکنان با آقا یحیی داشتند با ارتباطی که الان با من دارند متفاوت است. خیلی رابطه شما به عنوان دستیار با مربی‌ای که قرار است ۱۱ بازیکن را انتخاب کند، فرق دارد. امیدوارم که با گذشت زمان رابطه خوبی بین من و بازیکنان شکل بگیرد. هیچ زمان نمی توانم رابطه خودم با بازیکنان را با یحیی گل‌محمدی مقایسه کنم.

ادامه دارد...

انتهای پیام/