به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس‌جمهوری ایران، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد و جمعی از مقامات رسمی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد و در ادامه با حضور تعدادی از سفیران کشورهای مقیم و علی دارابی، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل برپایی نمایشگاه گردشگری تهران، افتتاح شد.

محل برگزاری این نمایشگاه مانند دوره‌های دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است. نخستین روز نمایشگاه (دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه) بازدید عمومی ندارد و ویژه متخصصان و فعالان گردشگری است. نمایشگاه گردشگری از فردا سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه به مدت سه روز به بازدیدهای عمومی و مردمی اختصاص دارد.

پایان پیام/