سجاد اسماعیلی سخنگوی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من خدا را شکر می‌کنم به خاطر این ملت شریف و همیشه در صحنه که با وجود تمام مسائل حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

وی افزود: این ملت شهیدپرور هیچ وقت پشت رهبر و کشور را خالی نخواهند گذاشت و انشالله مثل امروز حضوری با شکوه در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای خواهند داشت. 

سخنگوی سازمان غذا و دارو بیان کرد: اکنون ۹۹ درصد از داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شود و اکثر تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های تازه افتتاح شده توسط شرکت‌های دانش بنیان تولید شده‌اند.