به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی، شهردار تهران  امروز 22 بهمن ماه 1402 در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مردم انقلابی در راهپیمایی شرکت کرد.

پایان پیام/