به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بشیریان رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به دلیل بازنشستگی چند روز پیش از سمت خود در این فدراسیون کناره‌گیری کرد و قرار است وزارت علوم به زودی برای این فدراسیون سرپرست معرفی کند.