به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در یک چهارم جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن به برتری ۲ بر یک رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است چهارشنبه در نیمه‌نهایی این بازی‌ها به مصاف برنده دیدار قطر و ازبکستان برود.

در همین راستا قرار است برخی مربیان تیم ملی پس از بازی با ژاپن امشب در ورزشگاه البیت حاضر شده و حریف احتمالی تیم ملی را در نیمه‌نهایی مورد آنالیز قرار بدهند.

پایان پیام/