شاگردان جواد نکونام برای حفظ آمادگی خود قصد دارند روز جمعه هفته جاری در سومین مسابقه تدارکاتی نیم‌فصل در ورزشگاه پاس قوامین تهران دیداری تدارکاتی مقابل نساجی مازندران داشته باشند و آماده بازی‌های جام حذفی و لیگ برتر شوند.

نساجی مازندران نیز که روز گذشته به اردوی ۱۲ روزه‌اش در ترکیه پایان داد، در آنتالیا دو مسابقه تدارکاتی مقابل تیم‌های ویسلا لهستان و زلین چک برگزار کرد که در هر دو مسابقه به تساوی بدون گل دست یافت.