علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی درباره وضعیت سید مجید حسینی مدافع تیم ملی اظهار کرد: با توجه به آسیب لیگامانی داخلی مچ پای حسینی، در چند روز گذشته اقدامات درمانی برای این بازیکن انجام گرفت و خوشبختانه در حال حاضر شرایط او بسیار بهتر است.

به گزارش بخش رسانه‌ای تیم ملی، او افزود: ارزیابی‌های مجدد عملکردی روی پای این بازیکن انجام شده و بر اساس نتایج حاصله با توجه به سطح بالای مسابقات و به جهت حفظ سلامت و آينده حرفه‌ای بازیکن تصمیم به ادامه درمان و عدم انجام تمرینات سنگین تا سه هفته آینده اتخاذ شد.