به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح چهارشنبه در بدو ورود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: امیدواریم به برکت ماه رجب بتوانیم در خدمت به مردم، بهتر و بیشتر از گذشته انجام وظیفه کنیم.

وی اضافه کرد: در این استان هم مثل سایر استان‌ها مردم مشکلات حقوق دارند و اینجا هستیم تا هم با همکاران خودمان دیدار داشته باشیم و هم برای رفع این مشکلات برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تلاش کنیم.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: این استان دارای سوابقی طولانی و مردمی دلیر و شجاع بوده و قطب انرژی کشور است که برای رفع مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد.

اژه‌ای به برخی از مشکلات در استان بوشهر و شهرستان عسلویه اشاره کرد و افزود: باید نیازهای حقوقی که مردم دارند را قوه قضاییه با گام‌های بلندتری برای رفع مشکلات تلاش کند.