قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: یکی از معضلات موجود برای ایمن سازی ساختمان‌ها وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی هستند، زیرا متاسفانه هیچ بودجه‌ای برای ایمن‌سازی ساختمان‌های خودشان اختصاص نمی‌دهند.

وی گفت: ۵۰ درصد ساختمان‌های دولتی موجود در شهر تهران تاییدیه ایمنی آتش‌نشانی را ندارند و از هفته آینده اخطار‌های ایمن‌سازی برای این ساختمان‌ها ارسال خواهد شد.