به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار احمدرضا رادان در پی وقوع حادثه‌ی تروریستی شهدایِ فاطمیِ کرمان پیامی صادر کرد. 

در این پیام آمده است: «ددمنشان زمان و دریوزگان تاریخ بازهم چهره کریه خود را نشان دادند و با نیت برهم زدن اتحاد و انسجام ملی مردم سرافراز ایران به اقدامی ناجوانمردانه دست زدند.

شهدای فاطمیِ حادثه‌یِ تروریستی کرمان داغ بر دل نهاده است و به تمامی عزیزان، خانواده صبورِ شهدا و هم‌وطنانِ به سوگ نشسته تسلیت عرض می‌نمایم. 

از خانواده خدوم فراجا که در حال تامین نظم و خدمات امدادی به مردم شریف کرمان بودند نیز چند شهید تقدیمِ درخت تناورِ اسلام و انقلاب شد.

فرومایگان بدانند و آگاه باشند که چنین اقداماتی نه تنها باعث تفرقه نخواهد شد بلکه بر وحدت کلمه مردم ایران خواهد افزود.

با همت جمعی و با اراده ای راسخ تر از قبل ریشه ترور را نه اینکه بخشکانیم بلکه می‌سوزانیم».

پایان پیام/