به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی درمورد برگزاری اردوی تیم ملی جهت اعزام برای حضور در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: گروه ما و تیم مدیریتی، همه در تلاش هستیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است.

وی افزود: آن‌ها که شایسته بودند، چه درلیگ چه خارج از ایران را با افکار تاکتیکی مختلف، انتخاب کردیم تا بتوانیم با برنامه‌های مختلف بازی کنیم.

*هر لیستی بدهیم حرف و حدیث وجود دارد

قلعه نویی درخصوص اینکه همیشه اعلام کرده باید بازیکن سالاری باشد اما بازیکن محوری نه درحالیکه اعتراضاتی به خط خوردن برخی بازیکنان مانند حزباوی وجود دارد و همچنین نحوه حضور سردار آزمون، عنوان کرد: اجازه بدهید در یک برنامه مفصل صحبت کنم ولی کلیت ماجرا این است که با توجه به زمان کمی که برای جام ملت‌‌ها داشتیم، 2 برنامه داشتیم. یک برنامه کوتاه مدت که همین جام ملت‌هاست. یک برنامه هم برای جام جهانی داریم تا تیم را با شیب ملایم جوان‌تر کنیم. بازیکنان دیگری هم بودند که شایستگی حضور در این اردو را داشتند ولی هر لیستی هم بدهیم حرف و حدیثی وجود دارد.

*لیست را خیلی بالا و پایین کردیم تا به این 26 نفر رسیدیم

قلعه نویی گفت: این نظر ما بود. چند بازیکن بودند که به زعم ما می‌توانستند در این اردو باشند ولی باتوجه به محدودیت نفرات که 26 نفر است، این بازیکنان را انتخاب کردیم. جلسات زیادی هم گذاشتیم. لیست را خیلی بالا و پایین کردیم تا به این 26 نفر رسیدیم.

ادامه دارد...