به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: در ابتدا این برد را به هواداران و تیم تبریک می‌گویم. قبل از صحبت‌هایم از هواداران تشکر می‌کنم که از روز اول من و تیم را با حضور و حمایت‌شان شرمنده کردند. کلی از باشگاه خواستم بازی را جمعه برگزار کنند تا هواداران بتوانند با حضور در ورزشگاه از بازی لذت ببرند اما این کار انجام نشد. از آنها هم تشکر می‌‌کنم که در این سرما تیم را حمایت کردند. خدا را شکر شرمنده نشدیم و توانستیم تا جایی که می‌توانیم برای هواداران بازی کرده و امتیاز جمع کنیم.  

* بازیکنان با وجود یک پیش فصل عذاب آور شرایط استقلال را درک کردند

وی افزود: هواداران را خوشحال به خانه فرستادیم. از تماشاگران و بانوان که با این شرایط سخت، با حضور در طبقه دوم ورزشگاه، تیم استقلال را تشویق می‌کنند، تشکر ویژه دارم. در این 15 هفته کنار ما بودند و از استقلال حمایت کردند تا در هر بازی بیشترین تلاش را انجام بدهیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که با وجود یک پیش فصل عذاب آور، شرایط سختی که استقلال امسال داشت را درک کردند. با تمام وجودشان برای موفقیت تیم جنگیدند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام این موفقیت‌ها و نتایج حاصل زحمت بازیکنان است و من کوچک‌ترین نقشی نداشتم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: بازی با پیکان در نیمه اول آنگونه که ما دوست داشتیم پیش نرفت. حریف تمام بازیکنان خود را به خط هافبک آورده بود و حفظ توپ می‌کردند. با توجه به تعداد نفراتی که در این خط داشتند، مقداری سخت بود که بتوانیم توپ‌گیری کرده و به موقعیت برسیم.

ادامه دارد...