به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از مسابقه با هوادار تهران اظهار داشت: اجازه بدهید ابتدا گلایه‌هایم از مسئول‌های شهرم مطرح کنم.  شهری هستیم که روی طلا خوابیده و شرکت‌های صنعتی زیادی داریم، اما به مسوولیت‌های اجتماعی‌شان بی‌توجهی می‌کنند و سه تیم خوزستان در پایین جدول هستند! به دلیل همین رفتار مسئول ها. ابتدا به شجاعی بابت سرمربیگری هوادار تبریک می‌گویم و امیدوارم در مربیگری هم مانند بازی خوب بدرخشد. فردا بازی ۶ امتیازی داریم.

ادامه دارد...