به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی بعد از برد یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: سه امتیاز مهمی به دست آوردیم و بازی های آخر نیم فصل و فشردگی مسابقات طوری است که هم باید نتیجه بگیرید و هم خودت را بالای جدول نگه دارید. حساسیت بازی زیاد بود و بیشتر از آنچه فکرش را می‌کردیم.

ادامه دارد...